Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i reklamacje

Naszym klientom przysługuje ustawowe prawo do zwrotu oraz reklamacji zakupionego towaru. W przypadku wykrycia wad jakościowych lub uszkodzeń powstałych podczas transportu prosimy o kontakt na adres info@dobrykrem.pl bądź przez formularz kontaktowy dostępny na stronie.

Jednocześnie informujemy, że nie bierzemy odpowiedzialności za używanie preparatów niezgodnie ze wskazaniem oraz nieprzestrzeganie zaleceń.

Zwroty i wymiany realizowane są tylko w uzasadnionych przypadkach.

I. Zwrotu bez podania przyczyny można dokonać w terminie 14 dni od daty dokonania zakupu poprzez złożenie oświadczenia i odesłanie towaru do siedziby sprzedającego, tj:

NEO-ESTETIC ul.Grochowska 59, 60-339 Poznań

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest wysłanie towaru w stanie nienaruszonym, na koszt kupującego. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

II. Jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z umową to jego wymiana możliwa jest po uprzednim kontakcie ze sklepem i dotyczy tylko towarów w stanie nienaruszonym.

III. Jeśli otrzymany produkt posiada wady jakościowe lub został uszkodzony podczas transportu klient ma prawo złożyć reklamacje. Szczegóły postępowania reklamacyjnego są dostępne do wglądu z Regulaminie Sklepu.

Fragmenty ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014

Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

Art. 30. 1. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. (…)

2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
(…)

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy (…) nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
(…)

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy (…).

Witryna stworzona na platformie