Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

II. KORZYSTANIE Z USŁUG DOBRYKREM.PL

III. INFORMACJE O PRODUKTACH I CENACH

IV. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, ZAWARCIE UMOWY

V. FORMY PŁATNOŚCI

VI. CZAS I KOSZT DOSTAWY

VII. TRYB REKLAMACJI.

VIII. ZWROTY I WYMIANA

IX. DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI

X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I POSTANOWIENIA KOŃCOWE

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, został sporządzony na podstawie art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.

2. Definicje użyte na potrzeby Regulaminu:

Sklep – sklep internetowy DobryKrem.pl dostępny w Internecie pod adresem http://www.DobryKrem.pl

Sprzedawca – firma prowadząca Sklep: NEO-ESTETIC Hurtownia Kosmetyki Profesjonalnej i Medycyny Estetycznej z siedzibą przy ul. Grochowskiej 59, 60‑339 Poznań, zarejestrowana pod numerem REGON 639630597 oraz, jako podatnik podatku od towarów i usług (VAT), po numerem NIP 783‑147‑97‑24.

Klient/Użytkownik – osoba fizyczna niebędąca konsumentem lub osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług oferowanych przez Sklep, w szczególności poprzez złożenie lub zamiar złożenia Zamówienia. Użytkownikiem jest również podmiot, który zamówi świadczenie określonych usług telefonicznie lub drogą elektroniczną na zasadach określonych w regulaminie.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające rodzaj i liczbę Produktów zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na odległość za pośrednictwem Sklepu

Umowa – Umowa kupna-sprzedaży zawierana ze Sprzedawcą

Produkt – rzecz ruchoma będąca przedmiotem świadczenia usług drogą elektroniczną.

3. Regulamin określa w szczególności:

- rodzaj, zakres i warunki świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu

- zasady zawierania, wykonywania i rozwiązywania Umów kupna-sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu

- prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta;

- zasady postępowania reklamacyjnego.

4. Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2016 roku i jest udostępniony Klientowi nieodpłatnie przed zawarciem Umowy w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie.

5. Regulamin jest integralną częścią Umowy.

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie Sklepu i nie dotyczą zawartych Umów.

7. Złożenie Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu w aktualnym brzmieniu i bez zastrzeżeń. W przypadku braku takiej akceptacji, Zamówienie Klienta nie będzie wiążące dla Sprzedawcy.

II. KORZYSTANIE Z USŁUG DOBRYKREM.PL

1. Sklep prowadzi konsumencką sprzedaż Produktów, których oferta znajduje się na stronach internetowych Sklepu, za pośrednictwem sieci Internet.

2. Korzystanie z podstawowych funkcji Sklepu (przeglądanie treści i cen) wymaga dostępu do strony internetowej http://www.DobryKrem.pl i jest możliwe po spełnieniu minimalnych wymagań technicznych, które Klient powinien uzyskać we własnym zakresie:

- stanowisko komputerowe lub urządzenie końcowe z dostępem do Internetu

- monitor o minimalnej rozdzielczości 1024x768px

- przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript i cookies („ciasteczek”).

3. Korzystanie z usług Sklepu i składanie Zamówień, wymaga dodatkowo założenia konta Klienta (tzw. rejestracji) opisanego w art. III niniejszego Regulaminu.

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu, o czym Klient zostanie poinformowany komunikatem.

5. Kontakt telefoniczny (pod numerem +48 503 199 788) oraz e-mailowy (info [małpa] dobrykrem.pl) ze Sklepem możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00‑16:00.

6. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym.

7. Zakaz kopiowania, modyfikowania i rozpowszechniania treści tworzonych przez innych użytkowników, usługodawcę czy osoby trzecie bez ich wyraźnej zgody.

8. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników i osoby trzecie.

9. Zakaz udostępniania bez zgody usługodawcy reklam, w tym reklam innych portali internetowych.

10. Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za informacje dostarczane i udostępniane przez niego w serwisie oraz wszystkie mogące z tego wyniknąć konsekwencje. Zwłaszcza działanie bez umocowania.

III. INFORMACJE O PRODUKTACH I CENACH

1. Ceny prezentowane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Opisy i dane techniczne Produktów są przygotowywane przez Sprzedawcę na podstawie materiałów dostarczonych przez dostawców i producentów.

3. Informacje o Produktach, w tym opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

4. Dla Klienta i Sprzedawcy wiążącą ceną zakupu jest cena widniejąca przy Produkcie w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta.

5. Do Zamówienia należy doliczyć koszty dostawy, które pokrywa Klient. Cena wysyłki zawsze podawana jest przed zawarciem Umowy.

6. Na każdy sprzedany Produkt wystawiany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). Koszt wysyłki widnieje na dowodzie zakupu jako oddzielna pozycja.

IV. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, ZAWARCIE UMOWY

1. Klient może złożyć Zamówienie w Sklepie przez 24 godziny na dobę przez cały rok.

2. Sklep przyjmuje Zamówienia na Produkty za pomocą formularza znajdującego się na stronie finalizacji zamówienia w koszyku zakupów (zwanego dalej Formularzem).

3. Procedura realizacji zamówienia jest następująca: należy wybrać produkt z charakterystyką podaną w opisie, który zamierza się kupić i nacisnąć przycisk "do koszyka". Analogicznie można dodać następne produkty. Po wybraniu produktów nacisnąć przycisk "przejdź do koszyka” lub „pokaż koszyk” i sprawdzić poprawność zamówienia a następnie kliknąć przycisk „zamówienie”. W kolejnym kroku należy wprowadzić adres do wysyłki i kliknąć „dalej”, wybrać formę dostawy i płatności i ponownie kliknąć „dalej”. Po sprawdzeniu zamówienia oraz wprowadzonych danych należy kliknąć „zamawiam i płacę” po czym należy oczekiwać na przesłanie e-mailem potwierdzenia złożenia zamówienia.

4. Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza przyjęcie oferty Sklepu. Powiadomienie o złożeniu Zamówienia w Sklepie Klient otrzyma niezwłocznie drogą elektroniczną.

5. Prawidłowe wypełnienie Formularza jest podstawowym warunkiem realizacji Zamówienia. Należy podać dane osoby zamawiającej: imię i nazwisko, adres e‑mail, numer telefonu kontaktowego oraz adres, na jaki ma zostać dostarczona przesyłka. W przypadku podmiotów gospodarczych wymagana jest dodatkowo nazwa firmy oraz NIP i adres do faktury VAT.

6. Nieprawidłowo wypełniony Formularz nie będzie rozpatrywany przez Sklep.

7. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę jest zawarciem Umowy. Datą zawarcia Umowy jest data złożenia Zamówienia.

V. FORMY PŁATNOŚCI

1. Klient wybiera jedną z dostępnych form płatności za Zamówienie:

A. przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy (należy wpisać numer zamówienia w formularzu przelewu):

                                               DobryKrem.pl

                                               ul. Grochowska 59

                                               60‑339 Poznań

                                              56 1050 1520 1000 0023 1753 7302 (ING Bank Śląski S.A.)

                                               SWIFT: INGBPLPW

                                               IBAN: PL 56 1050 1520 1000 0023 1753 7302

B. płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatniczego dotpay.pl: kartą kredytową lub szybkim przelewem elektronicznym

C. płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatniczego PayPal

D. za pobraniem (opcja dostępna tylko dla Zamówień o wartości poniżej 300 zł): opłata za Produkty wraz z kosztami dostawy jest uiszczana listonoszowi lub kurierowi w chwili doręczania przesyłki

E. gotówką w siedzibie Sklepu (ul. Grochowska 59, 60‑339 Poznań).

2. Jeżeli płatność lub odbiór osobisty nie nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od złożenia Zamówienia, Sklep będzie próbował się kontaktować z Klientem. W przypadku braku odpowiedzi Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia i rozwiązania Umowy.

VI. CZAS I KOSZT DOSTAWY

1. Czas oczekiwania na przesyłkę to łączny czas realizacji Zamówienia przez Sklep oraz czas dostarczenia przesyłki do Klienta przez przewoźnika.

2. Czas od złożenia Zamówienia do nadania przesyłki przez Sklep wynosi od 1 do 3 dni roboczych (w zależności od wybranego przez Klienta sposobu płatności i dostawy oraz dostępności produktów).

3. Sklep dokłada wszelkich starań, aby informacja o terminie nadania przesyłki była rzetelna, jednak z uwagi na wiele czynników (stan magazynu Sklepu, dostępność Produktów u dostawców, niezależne przeszkody techniczne lub logistyczne itp.), sporadycznie możliwe jest wydłużenie czasu realizacji zamówienia. W takim przypadku Sklep niezwłocznie informuje Klienta o zaistniałej sytuacji i proponuje dostępne rozwiązania:

- oczekiwanie na realizację całości Zamówienia

- częściową realizację Zamówienia

- anulowanie Zamówienia (rozwiązanie Umowy).

4. Czas dostarczenia Produktu przez przewoźnika waha się od 1‑3 dni roboczych.

5. Anulowanie Zamówienia jest niemożliwe po nadaniu przesyłki do Klienta. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo opisane w art. VII pkt. 3 niniejszego Regulaminu.

6. Klient jest obciążony kosztami dostawy wg poniższego cennika:

PRZESYŁKI KRAJOWE

PRZESYŁKI KRAJOWE Zamówienia o wartości
do 299,99 zł 
Zamówienia o wartości
od 300,00 zł
  Kurier Pocztex 48h Kurier DPD 24h Paczkomaty InPost Kurier Pocztex 48h Kurier DPD 24h
 
Paczkomaty InPost
Płatność przelewem:
  • tradycyjny przelew bankowy
  •  dotpay.pl (przelew, karta)
10 PLN 15 PLN 11 PLN GRATIS
(formę wysyłki wybiera sprzedawca)

0 PLN
Płatność gotówką przy odbiorze 13 PLN
za pobraniem
20 PLN
za pobraniem
- 13 PLN
za pobraniem
20 PLN
za pobraniem
-

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE Wszystkie zamówienia
  Poczta Polska
 
Płatność przelewem:

  • tradycyjny przelew bankowy
  • dotpay.pl (przelew, karta)
  • PayPal
 
Zgodnie z cennikiem zagranicznych przesyłek pocztowych Poczty Polskiej.
kalkurator cen Poczty Polskiej
Koszt kalkulowany indywidualnie w zależności od kraju docelowego i wagi paczki.
Kontakt w sprawie wyceny: info@dobrykrem.pl

ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE FIRMY 

Zawsze 0 zł

VII. TRYB REKLAMACJI.

1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. Każdy Produkt posiada instrukcję w języku polskim.

2. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne preparatów kosmetycznych, jeżeli nie zawiadomi Sprzedawcy o wadzie:

- w przypadku osób fizycznych – w ciągu miesiąca od jej wykrycia, jednak nie później niż rok od daty zakupu Produktu

- w przypadku podmiotów gospodarczych – niezwłocznie po jej wykryciu, jednak nie później niż rok od daty zakupu Produktu.

3. Reklamacje dotyczące zakupionego Produktu należy zgłaszać w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub e-mailowo na adres info@dobrykrem.pl.

4. Warunki skutecznego złożenia reklamacji:

pismo informujące o rodzaju wykrytej wady będącej podstawą reklamacji zawierające: datę zawarcia Umowy, dane Klienta, nr rachunku bankowego (do ewentualnego odbioru pieniędzy, jeśli naprawa/wymiana okaże się niemożliwa), oryginał paragonu lub oryginał faktury VAT, podpis Klienta.

                                   Wzór pisma reklamacyjnego znajduje się TUTAJ.

A. dostarczenie na adres Sprzedawcy Produktu odpowiednio zabezpieczonego na czas transportu (staranne zapakowanego, aby uniknąć zniszczeń).

B. Koszt związany z dostarczeniem reklamacji pokrywa Klient.

5.. Sklep nigdy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania reklamacji od Klienta.

7.W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dotyczącej preparatów kosmetycznych, Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy lub wymiany Produktu lub do zwrócenia należności za Produkt i przesyłkę (tylko jeśli naprawa/wymiana nie jest możliwa), nie później jednak niż w terminie 14 dni licząc od daty ww. rozpatrzenia.

8.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia Produktu z winy Klienta, wszelkie koszty i ryzyka związane z powyższymi procedurami ponosi Klient.

9. Sklep dba o odpowiednie zabezpieczenie nadawanych przesyłek i zawsze zapewnia dobre opakowanie na czas transportu Produktów. Pakowane Produkty są pełnowartościowe i nie posiadają żadnych widocznych uszkodzeń.

10. Jeżeli dostarczona przesyłka posiada widoczne naruszenia (przerwane lub zniszczone opakowanie, naruszone taśmy, ślady otwierania itp.) należy jej nie przyjmować i żądać od doręczyciela spisania protokołu szkody (jako powód nieodebrania należy dokładnie wpisać rodzaj widocznych uszkodzeń), następnie niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem i powiadomić o zaistniałej sytuacji.

11. W przypadku doręczeń firmą kurierską Klient ma prawo po odebraniu przesyłki (rozumianego jako złożenie podpisu i uiszczenie opłaty w przypadku przesyłki pobraniowej) sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Jeżeli zostaną stwierdzone braki w zawartości lub rażąca niezgodność z Zamówieniem, należy sporządzić protokół szkody, następnie niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem i powiadomić o zaistniałej sytuacji.

12. Niesporządzenie protokołu szkody podczas odbioru przesyłki nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z Umową, jednak brak protokołu powoduje przeniesienie na Klienta ciężaru i obowiązku udowodnienia, że przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna z winy przewoźnika.

VIII. ZWROTY I WYMIANA

1. Wyłącznie Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. 

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Neo-Estetic Małgorzata Kruś-Antkowska, ul. Grochowska 59, 60-339 Poznań, info@dobrykrem.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Klient ma obowiązek zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu.

6. Zwrot musi nastąpić na adres sklepu: Neo-Estetic ul.Grochowska 59, 60-339 Poznań, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

7. Jeżeli zwracany towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru.

8. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient

IX. DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Sklep wykorzystuje dane podawane przez Klienta wyłącznie do rejestracji kont i realizacji Zamówień.

2. Klient świadomie i dobrowolnie podaje swoje dane i wyraża zgodę na ich przetwarzanie i wykorzystywanie do realizacji Zamówienia. Brak powyższych danych powoduje anulowanie Zamówienia przez Sklep.

3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych dane otrzymane od Klientów są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione i w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom.

4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich zmiany (aktualizacji, korekty) oraz wniesienia żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

5. Przeglądanie witryny Sklepu nie wymaga podawania żadnych danych osobowych lub innych informacji, które mogłyby identyfikować Klienta lub jego komputer.

6. Niektóre obszary strony Sklepu wykorzystują pliki cookies (niewielkie informacje tekstowe wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie użytkownika). Są one nieszkodliwe dla Klienta, jego danych i komputera, a jednocześnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu (m.in. do poprawnej realizacji Zamówienia).

7. W przypadku płatności elektronicznych (tzw. szybki przelew lub płatność kartą) obsługę Klienta przejmuje firma niezależna od Sklepu. DobryKrem.pl współpracuje w tym zakresie z firmą TPay.pl, która jako zaufany partner zapewnia najwyższą jakość i bezpieczeństwo usługi, m.in. poprzez szyfrowanie danych.

X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewypełnienie zobowiązań wynikających z zawartej Umowy w przypadku działania siły wyższej, zakłóceń, ogólnego lub częściowego strajku (szczególnie w usługach pocztowych lub przewozowych), powodzi, pożaru lub wojny.

2. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje wynikające ze złego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania zakupionych w Sklepie Produktów.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści dostarczane przez Klienta.

4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przekazywane dane w przypadku, gdy:

- nie jest inicjatorem transmisji danych

- nie wybiera odbiorcy danych

- nie usuwa albo nie modyfikuje danych będących przedmiotem transmisji.

5. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie.

6. W razie braku porozumienia między Sklepem i Klientem, ewentualne spory będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego.

7. Wszelkie nazwy oraz znaki towarowe użyte w Sklepie są prezentowane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

8. Zdjęcia, informacje i opisy (w tym kod źródłowy) przedstawione w Sklepie są własnością DobryKrem.pl i nie mogą być wykorzystane w jakikolwiek sposób przez osoby fizyczne lub firmy bez zgody Sprzedawcy.


Witryna stworzona na platformie