Często zadawane pytania

Prosimy o zapoznanie się z naszym FAQ przed wysłaniem do nas wiadomości.

Optymalnym sposobem złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu jest prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia umieszczonego na stronie https://dobrykrem.pl  

W szczególnych sytuacjach istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem 503 199 788. Zadzwoń do nas w godzinach naszej pracy od 8 do 16 od poniedziałku do piątku. W miarę naszych możliwości postaramy się przyjąć od Ciebie zamówienie oraz ustalić szczegóły dostawy i płatności.  

Twoje zamówienie staramy się realizować w możliwie najszybszym terminie. Produkty, które mamy na stanie magazynowym, zakupione i opłacone do godziny 10:00 dnia roboczego, są wysyłane tego samego dnia. Może się zdarzyć, że czekamy na dostawę danego produktu, wysyłka zamówienia nastąpi wtedy w ciągu 1-3 dni roboczych.

Jeśli nastąpi nieprzewidywalny brak ciągłości sprzedaży produktu, zostaniesz o tym niezwłocznie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. W każdym momencie możesz odstąpić od realizacji jeśli jej termin nie będzie spełniał Twoich oczekiwań. 

Przeciętny czas dostawy dla kuriera DPD oraz do punktu DPD Pickup to jeden dzień roboczy, dla Paczkomatów to 1-2 dni robocze.  

Czas realizacji i wysyłki może ulegać wydłużeniu w okresach przedświątecznych. 

Tak, jest możliwy odbiór osobisty w placówce firmy, pod adresem: ul. Promienista 118, 60-142 Poznań, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00 

O zamówieniu gotowym do odbioru powiadomimy Cię mailem. Zadzwoń jeśli Ci się spieszy! Dołożymy wszelkich starań, aby obsłużyć Cię priorytetowo. 

Zamówienia z opcją odbioru osobistego, nieopłacone z góry i nieodebrane, będą anulowane po upływie 48 godzin od terminu złożenia zamówienia. W szczególnym przypadku, po telefonicznym uzgodnieniu, możemy oczywiście zgodzić się na przesłużenie tego terminu. 

Tak, do faktury niezbędne są następujące dane: NIP, nazwa firmy/działalności, kraj, miasto, kod pocztowy, ulica, numer budynku, e-mail, numer telefonu. 

Do każdego zamówienia dodawana jest próbka innego produktu. Jeśli chcesz otrzymać próbkę konkretnego produktu zamieść taką informację w uwagach. Jeśli nie mamy takiej próbki, otrzymasz inną losowo wybraną. 

Tak, jest taka możliwość. Możesz do nas zadzwonić, przez telefon dołożymy wszelkich starań, aby jak najlepiej doradzić w doborze produktu. Jeśli chcesz do nas przyjść, zadzwoń, postaramy się ustalić optymalny dla wszystkich termin. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00 pod adresem: ul. Promienista 118, 60-142 Poznań. 

dobrykrem.pl

Promienista 118
60-142 Poznań

Jesteśmy otwarci:
poniedziałek – piątek
8:00 – 16:00

+48 503 199 788
sklep@dobrykrem.pl

Napisz do nas

     

    ul. Promienista 118,
    60-142, Poznań

    Jesteśmy otwarci:
    poniedziałek – piątek, 8:00 – 16:00